o floare de mi-ai fi,iubite, ai fi o floare cu spini…

ti-as mai zice din cand in cand ceva,dar stiu ca nu gandesti ca mine; posomorat si rece esti mereu in timp ce eu as vana si nori si fluturi. daca mi-ai fi o floare… nu stiu ce floare ai fi! desi esti o splendoare de spini, ca un arici care suferă de bruzuluială permanentă, eu te iubesc in intunecimea ta parfumată.

asa ca tac. nu-ti mai spun nimic, dar sa stii ca tacerea mea e plina de dorul tau, iar gandurile mele se joaca de pe un picior pe altul, nerabdatoare sa nasca cuvinte. si cuvintele au tepi, stiai? depinde numai de tulpina pe care se asaza. iubitule, ai grija unde te asezi.

Lasă un răspuns

