iti cad ochiii …

iti cad ochiii pe  buzele mele care rad si te chinui sa citesti cuvintele care mi se rostogolesc de pe limba intr-un fel ciudat, parca altfel.descoperi, surprins, ca intre noi sunt doi pasi distanta, dar parca de ieri pana azi, intre noi a crescut intreaga cale lactee si inca ceva constelatii. de fapt nu au trecut doar 24 de ore intre noi, au trecut luni de zile  ca o unduire de cuvant spurcat. supararea ti-a tinut pavaza de dor ,iar pe mine  m-a crutat de forma si continut, aratandu-mi ca acolo unde nu e durere nu e nici dor si nu sunt nici sentimente. imi cauti ochii cu buzele, dar am sa-ti spun un secret…desi inca mi se mai electrizeaza dorinta si ca tinde sa devina magnet… intre noi doi s-a terminat…

 

 

 

Lasă un răspuns

