tu nu stii..

tu stii ca imi e ca un  drog sa simt propriul gust pe degetele tale care miros a tutun?

tu stii ca imi e dor de sarutarile tale, fara cap si fara coada, atat de dulci si imbietoare, ca un alint ca de imbratisare?

tu stii ca imi lipsesc mangaierile tandre de pe crestetul capului, de pe par, ca spuneau tacut ca ti-e drag de mine?

tu stii ca nimeni nu poate sa te inlocuiasca si ca niciun alint, nicio imbratisare, niciun sarut nu alunga dorul si dragul de tine si ca am o nevoie teribila sa te gust iar si iar si iar ..

tu nu stii,pentru ca noi nu mai vorbim si daca am vorbi … nu ti-as spune lucrurile astea, nu ti-as spune nimic pentru ca as tanjii in tacere sa iti pui mainile pe mine si sa ma iei inapoi in brate, in tine, in suflet…

2 gânduri despre „tu nu stii..

Lasă un răspuns

