nebunia furtunii

e excitanta furtuna asta.. mi.a  lipsit cu fiecare strop cazut in agonie si furie pe asfaltul obosit si ros de nervi si frustrari,mi.a lipsit impactul de lumina nervoasa pe un cer imbibat de otel ud… mi.au lipsit zgomotele de crengi sfarâite in indepartari,ca un ecou al unor tobe uriase agatate de munte… mi.e dor de tine in toata excitatia violenta a naturii… in toata frica care te poate duce la orgasm… mi.e dor de tine sa ma tii in brate si sa nu zici nimic.

2 gânduri despre „nebunia furtunii

Lasă un răspuns

