cand? nu o sa-mi mai straluceasca ochii de

cand?

nu o sa-mi mai straluceasca ochii

de lacrimi

si cand dara de lumina arsa de pe obraji

nu o sa mai fie imbibata

in lacrimi

cand voi auzi numele lui

fara o tresarie a sinelui

cand o sa se desluseasca involburarea de pe suflet

ca insiruirea de cer si de soare

de pe buza orizontului

de pe miezul meu?

cand o sa-mi fie iar pace si nu razboi?

*** cand o sa am prieteni adevarati asa cum sunt eu prietena altora?

Niciodata.

Lasă un răspuns

