in cutia cu secrete zac stele verzi :

in cutia cu secrete zac stele verzi : sunt ca muntii vara, in asfintit, usor poleiti de soare. stele verzi imi fac cu ochiul ademenitor. ma imbata, ma ademenesc. vor sa raspund chemarii lor cu DA. ceva, in adancul meu, spune NU, dar as vrea atat de mult sa le cred…. cutia cu secrete e ca un cufar de zestre… e mostenit de pe un an pe altul. nu cuprind emulte vechituri si nici lucruri noi nu are.de fapt are un singur dar, primul. cutia cu secrete, zestrea mea, de la 19 ani. pastreaza tainic singura mea temere cu adevarat importanta, o vulnerabilitate care se tine dupa mine de cativa ani buni, si pe care as vrea sa incep sa mi-o domin la un moment dat…dar nu stiu de ce Dumnezeu im iscoate in cale numai stele pe punct de a fi cazatoare…care sunt atragatoare…care mint frumos … iubesc frumos… in ultima vreme am invatat o lectie importanta : cand nu stii ce sa faci,mai bine incerci sa taci. deocamndata.

Lasă un răspuns

