de cand te-am…

de cand te-am cunoscut parca as fi cazut din mine intr-o alta femeie, mai usoara, mai sigura pe ea. am explodat de fericire, am suferit, am renascut. am devenit duala.

Pentru prima data nu stiu ce vreau. In vise am amanti multiplii, artificii pe tavan, in piept, in suflet, amprente pe memorie de la saruturi si mangaieri interzise, furate.

Pe ascuns as fi femeia naucitoare care te ia in ea si te tine acolo, pe puntea dintre viu si mort, atata timp cand mai ai suflu in tine, te-as ingenunchia la mainile mele…. Cu lumina aprinsa te-as cotropi in saruturi si te-as tine strans in brate, cu lumina aprinsa as vrea sa fiu femeia care ramane peste zi, peste viata, care nu se evaporeaza, care nu revine haotic, sistematic in viata ta, sa-ti dea lumea peste cap.

As vrea sa-ti dau drumul, dar nu pot, sunt inca prea prinsa de tine, inca imi bantui visele si inca imi mai simt sufletul agatat in tine,de cand degetele tale, cu toata explozia ta de dorinta, mi-au lipit degetele de inima ta…

dezleaga-ma de vraja asta si fa-ma la loc femeie cu mintea la cap …..

Lasă un răspuns

