frunze de vara

lectia feminităţii trebuie reînvăţată permanent… de către femeie.fiecare lecţie e diferita, pentru ca depinde de bărbat. pur şi simplu pentru ca unora le place jazz-ul şi altora nu.şarmul nostru nu e cameleonic, nu se metamorfozează, ci capătă alte dimensiuni în ochii bărbatului care ne priveşte. şi e clar, fiecare bărbat ne priveşte diferit, punându-şi întrebări diferite despre noi. nu devenim alte persoane, ci suntem înţelese şi dorite diferit. odată ce prindem melodia cu care ne încântă. ne potrivim paşii cu  ai lui. incetinim sau începem fuga. in cazul meu am senzaţia stranie că trebuie să încetinesc, când tot ce fac e să alerg. alerg atât de tare încât nu mai am aer uneori. problema mea e că dacă ma opresc din fugă nu mai ştiu ce să fac. şi totuşi aud din ce în ce mai tare melodia lui şi incet,încet îmi potrivesc paşii cu ai lui. e un dans simplu, lent, de doi.

Lasă un răspuns

