versuri scoase din context

desi imi e dor de tine

pijamalele mele nu sunt reci,

ele nu se gudura pe langa cuvinte dulci -amarui,

distorsionand ziua de luni.

***

iti visez mainile

pe crestetul meu

cu iertarea alint pe varfurile lor

aproape ma inteapa surasul sagalnic

si dintii tai necrutatori

***

am buzele rosii

de proaspat sarut

furat, jelit,

rupt din flori de liliac,

pastrat in fluturii din stomac.

***

nu e nicio adiere mai calda in noapte

ca cea de pijamale coapte

in care mangaierile noastre

se cuibareau somnoroase

letargice

sprijinite bolnavicios

pe un maine radios.

***

indragosteala asta ma taie in piept

de la portia de aer cuvenita

cand te vad in miezul patului

cu pijamalele in brate

ca jucarii de carpa.

***

vino,papusa mea.

Lasă un răspuns

