regrete

vreau sa erup in suvoi de cuvinte

sa-mi expun pe taraba sentimentele

vreau sa mi le vand.

tu nu trebuie sa licitezi pentru ele

nu trebuie nici sa te uiti peste ele

sa nu cumva sa indraznesti

sa le frunzaresti cu privirea

sa nu le atingi.

pentru ca daca as simti varful limbii tale

peste zestrea emotionala

pe care o instrainez

m-as cutremura

si m-as frange

ca o cascada cu ierburi

inebunita spre neant.

as calca acolo

unde nu e nimic

nici fosnet,nici umbra, nici saruri,

ai fi tu,

ca un capcaun din iad

care sa-mi conjure drumurile spre rai

cu tacere.

mi-as perde mintile

cum mi le-am mai pierdut dupa tine,

cand pielea mea se topea sub degetele-ti infometate

de carne

cand imi era cald

sub gura ta cautatoare de comori

cum cadeam ca o nimfa inzestrata cu placeri pacatoase

spre tine,muritorul de rand,

care ma hranea.

sa nu ma atingi cu limba,

cu buzele,

sa nu ma musti

din privire

sa nu ma mai dezgolesti de cuvinte, de haine, de carne

sa nu ma mai tai pe din doua

curios de elasticitatea sufletelui meu

caci de buna voie am venit inapoi la tine

sa ma iei.

si nu m-ai luat.

imi vand dragul de tine

in portii mici,

n-as vrea sa se mai imbolnaveasca careva

de moarte,

si regret..

Lasă un răspuns

