sunt ca un mar stricat ce sta intr-o rina

sunt interbale-autostrazi de ani lumina in mine care imi penetreaza adanc constiinta.

sunt tinuita intre vreau si nu trebuie,

intre instinctele primare si cele prea bine educate,

intre ceea ce as vrea sa-mi iau si ceea ce ar trebui sa mi se ofere.

eu as vrea, dar nu stiu daca ar trebui sa-mi iau sau sa asteot…

ma taie pe dinauntru ascutit un cutit de dorinte

ma subjuga un val necenzurat de neputinta

si ma doare la propriu, literalmente

cad de la extaz la agonie

ma ridic, fara aer,

fara liniste

fara o raza accelerata de directie.

mi se macina sinele in sec

sunt ca un mar stricat ce sta intr-o rina

si adulmeca soarele

muribund.

Lasă un răspuns

