tu nu intelegi ca soarele imi rasare pe cer indiferent de vantul care imi invalmaseste gandurile
care imi ara suvitele nechibzuite
indiferent de tristetile mele
de berile baute de cu seara
de problemele de acasa
de spaime
de neimpliniri
de frustrari
eu zambesc
si ma bucur de fiecare clipa.
tu nu intelegi ca savurez fiecare stea,
cupa de ingleteata
sau adiere de vant
ca si cum ar fi ultima gura de aer curat
pe care as infasca-o sa o inghit.
tu nu stii ca abia pot sa ma abtin
sa nu te ating cand te vad
sa nu intind mainile dupa tine
si cu toate astea
zambesc cand te vad
asa nonsalant
ca un nor al nimanui
pe un cer.

si uneori ma simt a nimanui.

Lasă un răspuns

