as vrea

as vrea sa-mi spui cum arat cand sunt fericita
cum mi se rasucesc genele de la rasul cu lacrimi
usor sarate
stralucind sub buzele tale
cand vrei sa-mi inghiti tampla
si nasul.

as vrea sa fac cunostinta cu fata pe care o vezi in mine
cea care rade cu ochii
plini de lacrimi
cea a carei minte jucausa i se oglindeste in ochi
si invarte motorul glumelor stiute numai de ea
si ghicite de tine.

as vrea sa imi prezinti fata asta
care a reusit sa te faca sa te intrebi
ce e cu ea, de unde vine
ce cauta ea in viata ta?
si sa te istoveasca cu gandul
de ce te vrea in viata ei?

as vrea atat de mult sa-mi vorbesti despre ea
pentru ca am uitat sincer
cum eram inainte sa te fi cunoscut.

timisoara, aprilie 2011.

Lasă un răspuns

