nu ti-as spune niciodata

ce iti scriu acum.

dar ma ia uneori un dor de tine
ce imi rascoleste sufletul
pana la durere.

n-as stii sa-ti spun de ce anume imi e dor
ar putea sa fie
privirea ta fixa
aproape ca si cum niste urechi imense de elefant
s-ar fi largit pe zambetul tau
si s-ar purta pe chipul meu
ca si cum ai vrea sa inspiri
toate cuvintele mele
dintr-o data.

nu ti-as spune niciodata ca esti frumos.
daca nu ti-as fi surprins privirea pe mine
probabil ca as fi trecut pe langa tine
pe strada
fara sa intorc capul
si simturile.

nu esti frumos,
dar am senzatia ca te vad cu buzele,
pironindu-mi–le in ochii tai
auzindu-te si urmarindu-ti cuvintele
rastogolindu-ti-se de pe limba
aproape sexy
aproape nenatural de intim.

nu stiu de cand ma arde
tacerea pe care ai lasat-o sa putrezeasca intre noi
ca o plictiseala anosta
ordinara.

nu am sa-ti spun niciodata
ca uneori ma doare sufletul
ca o minge de foc
desumfflata,
abandonata pe terenul de joc.

nu -ti voi spune niciodata
ca ma bantui
ca si cum incaperile prin care ma preumblu
n-ar fi odai
ci cazinouri de chilimbar
in care imi pun inima la bataie
si la pariu.

***

nu-ti voi spune niciodata ca lalelele rosii
sunt preferatele mele
si ca ma poti mitui
cu zeci de ele
atat de usor.

***

as vrrea
sa nu te mai vad niciodata
dar sa ramanem prieteni
si sa vorbim zi de zi,
asa galagia din inima mea
s-ar topi
si ar ajunge sa treaca pe strada
nonsalanta
ca-n prima zi…..

Lasă un răspuns

