nu mai stiu ce e in inima mea

nu mai stiu ce e in inima mea.

mintea mea viseaza.
nume. chipuri.
amintiri
isi inchipuie
momente
care ar putea sa se intample
si amesteca numele tau
cu al altuia
si nu mai stiu
a cui sunt
a cui as putea sa fiu
si cine e al meu.

fug.
dintr-un oras in altul
de sub un colt de cer
la un fir de iarba
ma port ca si cum
arsura din mine e a soarelui
si nu urma buzelor tale
pe tampla mea.

nu mai stiu
cine e in spatele numelui
pe care il rostesc in somn
de la agonie,la extaz
de la o geana la pistrui
de la un chip la un zambet
de la un drag la alt drag.

s-au amestecat toate.
si ma preling
poate plang
poate nu
nimeni nu stie
nici macar eu.

nu mai atarna greu nimic
de sufletul meu
numai visele
par confuze
si nu stiu in ce parte sa traga
atunci cand adorm cu zambetul pe buze.

la cine ma gandesc?
mi s-au imbolnavit amintirile
si nu mai stiu ce vreau,
ce iubesc.
ce-am iubit.
si fug
dintr-un oras in altul
de sub un cer catre firul de iarba
ce chiar el,
floarea de mac isi cauta.

Lasă un răspuns

