pustiu

imi bate primavara cinic la usa.
se insurubeaza pe sub hainele groase si imi zgarie pielea cu coltii ei scobiti in mere verzi,de import.
e ca un sarut hotarat,deloc curtenitor.
cu ochii inchisi astept primavara.
tic tac,tac tic…
***
in liniste e o grota a pustiului
in ea se va tolani primavara
si mainile mele mici ii vor mangaia trunchiul.
atunci privirea ei se va camufla intre mintea si trupul meu
doar sufletul va ramane nud
ca un artist injunghiat la parada.

imi bate primavara cinic la usa
as vrea sa nu o las sa astepte
dar tic tac,tac tic
fulgii din vis
ard cu scantei de foc
gustul de mere verzi,din import.

Lasă un răspuns

