prea tarziu

se intampla sa te dedublezi ca om,in calitati nespecifice,neadapte unui stil de viata comod,unui fel de a fi armonizat perfect cu ceea ce esti si ceea ce vrei sa fii.

se intampla sa se invarteasca in tine angoasa de mana cu fluturii albi din stomac (trebuie sa fie albi pentru ca inocenta sentimentelor este imaculata) si sa vrei sa ai la indemana un bisturiu sa incepi sa transezi pe viu picturile murale dintre suflet,inima si punct. ai vrea cu orice pret sa scoti incertitudinea, nehotararea si greutatea care nu te mai lasa sa respiri si sa lipesti in loc orice pansament, orice gand care sa se dea mai rotund,sa nu intepe, sa nu mai doara atat.

dar se intampla sa uiti, ca orice obiect strain doare si mai tare,inzecit,ca e nu familiar, ca nu e pur si simplu la locul lui.

si totusi dai dracului tot,pentru ca asa simti, ca iti aduci aminte ca „cineva inaintea ta”,a lui, a dat cu pietre,cu bolovani,a stigmatizat si a ostracizat, si ca atunci ai stat si ai ascultat,si iti amintesti cat de adanci au fost ranile,parca inca ti se mai vad cicatricile…. si de data asta, fir-ar sa fie,o sa lupti,pana o sa te doara coatele si talpile si tot, o sa lupti sa fii egoista.

de ce nu? lumea s-ar fi lovit oricum de bumerang chiar daca nu l-ai fi aruncat tu.

da…. si in clipele astea de nebunie crunta degetele se misca independent, urmand fluxul agitat al trecutului,de ce naiba nu te-am ucis atunci cand as fi putut sa o fac in loc sa-mi apari ca o fantoma in mers oriunde as incerca sa ma dezintegrez de ceea ce am fost,de ceea ce sunt, sa devin,sa cresc,sa fiu altfel,si nu a ta. de ce incep lupta incercand sa dovedesc altora,si nu tie,nu tie, ticalosule.

nu pot sa zic asta e. pur si simplu nu pot.

lucrurile nu se schimba,oamenii nu se schimba.
eu nu pot schimba nimic.nici macar pe mine.
nu pot sa zic imi pare rau. nu ar schimba nimic.
nu zic. nu tac.nu vorbesc.ma macin.
inauntrul lepardul,nu-i asa ioana? e scris in stele sa fii nefericita si tu le faci pe plac zeilor cu nebuniiile tale, cu vartej si foc si vant.
egoism ioana?
tu nu poti sa te gandesti doar la tine si sa pleci mai departe.
nu poti.
vrand sa te protejezi pe tine,ii ranesti pe ceilalti si …. cel mai tare dai in tine, in tine,in tine in tine. sangerezi? nici pe departe atat de mult pe cat ar trebui.
ai riscat atat de mult pentru ceva ce nici nu te-ai gandit,nici nu te-ai intrebat daca merita.
de ce de ce de ce de ce. Dumnezeu stie.
de ce minti?
fir/ar sa fie de ce te minti?

pentru ca mai mult nu pot.
nu am putut niciodata.
asta este.
asta e baza.
aici m-am oprit.
am uitat unde sunt.
am uitat cine sunt.
imi pare rau. imi pare atat de rau.

dar e tarziu.
prea tarziu.

2 gânduri despre „prea tarziu

  1. acum nu se mai schimba nimic. am comis-o si asta este,nu mai pot remedia nimic,nu pot transforma,nu pot face nimic.trebuie sa ma conformez cu situatia actuala,si gata.

Lasă un răspuns

