EL „ochii tai iti vorbesc limba. ma pierd in ei si aproape ti-am atins sufletul. imi simti degetele? le misc usor peste transeele sapate in el si simt cum se intaresc sub ele toate grijile tale.nu,nu inchide ochii,vreau sa-i vad,vreau sa te vad”….

EA „ochii mei vorbesc despre mine,cu jumatati de adevar.nu te mintii singur. nu ai cum sa-mi fi patruns miezul cu degetele si sa-mi gadilat sufletul atata timp cat eu am clipit de atatea ori incercand sa-mi lipezesc mintea de tine. vreau sa te vad….”

se vor mai vedea?

aceasta este intrebarea.

Lasă un răspuns

