in ceata

ti-s ude cuvintele ca ceata pe care o tot rasucesti in pahar.
si ochii tai sunt in ceata,si i n ceata ma vezi si pe mine.
e atat de frig in preajma ta,incat noaptea inghetata imi pare mai calda ca tine.
daca vrei pleaca.si da,mi-ai pus ceata pe umeri,in loc de manta, in loc de alint. te-as dezmierda mi-ai zis,dar ti-e frig si mainile mele din tine se-aprind,….si tu nu ma mai lasi sa te-ating.

si ti-s ude cuvintele ca ceata pe care o tot rasucesti in pahar,
ca si orasul plapand abia izgonit de sub noapte.
in picioarele goale imi vine sa cant,
totul este trist pe pamant.

Lasă un răspuns

