motive din toamna

ma instrainez pe zi ce trece de oameni.
mi se par buhaiti,indepartati.ma intreb ce ne-a apropiat la un moment dat,ma intreb de ce se s-au schimbat.ma tem sa nu ma fi schimbat eu.
nu-mi mai place nimic.ascult melodii vechi,din perioada 1999- 2000 cand eram mica si fericita,nu stiam ce e dragostea dar tanjeam dupa ea,nu stiam ce e tristetea dar ii percepeam tangential apropierea.
ma preocupa sensul exponential al cuvintelor,universul lor indepartat.nimic din ce imi vine la indemana nu mi se mai pare potrivit, totul e mic,stramt,ingust,depasit,purtat,expirat.
stiu ca nu e toamna de vina,dar as vrea sa fie.as vrea sa fie ploaia de vina pentru toate golurile din mine,pentru toata ceata care s-a asezat pe inima mea,impasibila deun tremur fior-fior tremur…
as vrea sa fiu intr-n alt loc; nu intr-un alt timp; as vrea sa fiu oriunde altundeva dar nu aici. cu toate ca universul lui aici e suficient de rezonabil am senzatia ca nu mai aer,nu mai am viata; exuberanta.imi plafonez ochii – nu mai cauta,nu te mai cauta.
nu stiu ce vreau,nu mai stiu ce vreau. vreau sa plec,vreau sa raman;e un cerc inchis.evadarea va fi prea tarzie,prea mult visata,prea repede trecuta si total nesatisfacatoare….

cu indulgenta,poate, voi trece si peste acest butoi cu melancolie marturisit cu acuratete chirurgicala proprilor mele energii lesinate….

2 gânduri despre „motive din toamna

Lasă un răspuns

