vorbe fara capatai

degetul carte si ochiul om sunt doar amprente vorbarete pe un portativ indraznet. ma ispiteste de atatea ori amarul si dorul incat pot sa jur ca degetul carte si ochiul om sunt parti straine in propriul meu corp. si abia atunci minunea celei care sunt dezmiarda eul nou nascut. si uite,iute,mi-s unul din oamenii faini de pe pamant….

2 gânduri despre „vorbe fara capatai

    1. nu chiar 😉 noul ”eu” creste pe vechiul ”eu”, ponderandu-l sau inviorandu-l dupa caz. e ca o redresare a energiilor,o reasezare a lor peste dispozititiile de zi cu zi. la sfarsitul zile eul este acelasi,acelasi om,dar mai bogatit sau mai sarac in propria parere despre el. in cazul meu la data exprimarii, mai bogat.

Lasă un răspuns

