mi-e sete de nefericiri inradacinate in tanara femeie cu care ma preumblam prin incaperi – unele luminate,unele sterse.mi-e dor de senzatia vie a trairii momentului crud,proaspat,prapastios de sfarsit,dar care imi unduia emotiile pe hartie si cuvintele pe suflet. acum… ma proptesc. simt ca nu am ce sa spun,ca emotiile au incetat sa respire,ca sufletul s-a oprit din goana lui si ia lucrurile monoton,monocrom. ti-as vorbi cu da sau nu, asta daca as avea cu cine sa vorbesc. trec zilele una cate una. e toamna iar si ma intomnez si eu …..

Lasă un răspuns

