pp

 

daca te duci intr-unul din multele,fabuloasele,extraordinarele orase ale indragostititlor din lumea aceasta fara a fi indragostit,sau mai rau,cu o piatra mare de sare agatata de inima – deceptia – ce poate sa ti se intample? te-ai intreba de ce te-ai duce tocmai acolo unde se citesc saruturi si tandreturi pe buzele tuturor cand sufletul ti se odihneste pe pioneze a mia oara? de ce? pentru ca asa iti da Dumnezeu : sa nu existe fericire completa,absoluta,s anu te mantuiesti de toate bucuriile si deliciile vietii,de toate pacatele si viciile inimii.Dumnezeu nu-ti baga in traista,dar se intampla sa te mangaie pe crestet si sa te trimita intr-o lume in care sa te regasesti,macar pe jumatate. La Venetia m-am simtit ca acasa. Sensibila,multiculuturala si multilinvistica,nediscriminatorie,scumpa,pietica,sensibila.Daca as fi putut aduna intr-o palma – da si o palma mi-ar fi fost suficienta – toate strazile lor intortocheate,canalele,podurile,baietii superbi de pe autobuzele de pe apa!!!!!! parca picati din reviste de moda mi-ar fi fost de ajuns pana data viitoare cand as fi fost trista,cand as fi crezut ca nu exista fericire in doi. Eu si Venetia. mi-am gasit leacul. voi ramane mereu profund emotionata,indragostita de acest oras ingramadit intre ape.

Un gând despre „pp

Lasă un răspuns

