scrisoare catre mosul!

la sfarsit de an se fac bagaje.unii impacheteaza o garderoba completa pentru cateva zile de concediu,altii impacheteaza cadouri pentru cei dragi,iar altii,ca mine,impacheteaza emotii.le leaga cu fundite coloare,cu capse si ace de hartie de dimensiuni diferite ca dupa un rang protocalr bine predefinit.
in anul acesta mosul va gasi cadourile mele pentru el la usa,in geamantanele nedeschise,nedespachetate.vor fi nerabdatoare,galagioase,gata sa se laude in orice clipa. si asta pentru ca,anul trecut mosul mi-a daruit cel mai pretios cadou : sa cred in mine,sa cred ca pot face orice,pentru ca nimic nu e intamplator,pentru ca pana si astrele sunt cu mine.si asa cum se stie,eu sunt un fan al numarului 9,mosul mi-a spus ca imi daruieste un an plin de impliniri.si iata,ca pe finalul cursei,se trage concluzia unui succes: cu artificii stelare de entuziasm.
draga mosule,iti multumesc ca mi-ai dat stiinta si constiinta invingatorilor,rabdarea si perseverenta invinsilor si ,mai ales,ca nu m-ai lipsit de entuziasmul copiilor. datorita tie am dat examenul dele,examenul pentru permisul auto,sunt inscrisa la IDR si inca cateva pe masura celor deja enumerate.iti multumesc pentru parintii minunati pe care ii am,si pe care mi-i mentii tineri si frumosi,si sanatosi,si zvelti si curajosi la fel ca mine.
pentru anul viitor te rog sa culegi din sacul ursitoarelor putin mai multa
sanatate pentru toti cei dragi mie,noroc,mai multe bucurii,mai putine suparari,mai multa viata,mai putina moarte.si Doamne,roaga ursitoarele sa-mi dea mai multa energie si sa faca ziua mai lunga,caci vreau sa invat sa dansez salsa,si pe ritmuri orientale,vreau sa invat sa bucataresc,sa devin fotograf amator dar scolit 😀 si sa-mi iau masina si…. si ….ah ..sa-mi gasesc marea dragoste. e timpul pentru toaate,dar mai ales pentru dragoste in anul care vine,care deja se poarta in 2,asemeni numarului 10.ce ar fi zero fara 1?
asa ca mosule,sa nu te superi ca nu-mi vei gasi emotiile sub brad anul acesta.ele te asteapta la usa,in casa in care ma simt acasa cu adevarat.vor fi vii,poate neascultatoare,dar te vor intampina cu drag,ca intotdeauna.

Un gând despre „scrisoare catre mosul!

  1. Frumoasa scrisoare…este un privilegiu sa nu uitam sa ne bucuram de Craciun de mici gesturi si simboluri. Ce poate fi mai frumos decat bucuria pura si nevinovata a copilului…Cred ca de Craciun trebuie sa dam drumul copilului din noi sa se manifeste. Felicitari pentru realizarile din anul care tocmai se termina….
    Ganduri bune din Timisoara!
    Alex. J

Lasă un răspuns

