fratilor ninge ca in povesti

fratilor,ninge ca in povesti!
si eu sunt in pijamale 🙂
si beau ceai cald cu aroma de fructe si pap milka dessert.. cel mai bun papa bun 🙂
si azi am primit primul cadou pentru ziua mea,din seria 2009- 2010 plina de culoare:) am primit un catelus de plus – oai de cand nu am mai primit jucarii :))) si o sticla de finlandia,my all time fav 🙂
deci sarbatorile se anunta cu dantela alba pe casa,cu cadouuuuri multe sub brad si cu paharele pline licoare de dezlegat limba,sufletul si voia buna.
peste 6 zile it’s my birthday !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
si ningeeeeeeeee,doamne cat ninge!

Lasă un răspuns

