de ce? [ciorna ]

de ce nu ai stele in portofel
de ce ti le porti numai in par
de ce nu cumperi aer inghetat
si de ce nu mananci placinte si carnati?

de ce bei numai acru
de ce nu incerci si un deget de amar
de ce fugi de dragoste
si de ce nu cersesti dulce si confeti?

de ce nu ma tii de mana
si de ce nu-mi spui povesti
de ce nu ma adormi cu gangureli
si de ce nu-mi zambesti mai des

te mananc pe tine dimineata
la mic dejun,dejiun si pe-nserat
stelele din ochii mei se indeasa-n tine
si nu mai am putere decat pe tine sa te sorb.

sunt cersetor al fiecarei clipe
cand zanganesti cheile in buzunar
amar mi-e sufletul si gandul
cand dai sa pleci in loc sa mai ramai.

eu te iubesc.
eu te iubesc.
eu te iubesc.
si tu-mi mai ceri mie garantii?

de ce?

Lasă un răspuns

