mai am nevoie de timp

da,sunt tafnoasa,si frustrata si daca vrei tu sunt si rasfatata.da,tin sa se facaa lucrurile cum vreau eu si da ma supar cand nu se intampla asa. si da sunt incapatanata.si stii de ce? pentru ca viata asta e al dracu de scurta.e scurta atunci zilele iti sunt numarate cand lunile nu sunt nimic altceva decat o insiruire prestabilita,prenumarata de zile.cand stii concret cat timp mai ai sa fii fericit,sa ai o viata normala,completa.fercita.asa ca poti pune pariu de ce nu sunt intelegatoare,de ce nu pot sa vad lucrurile asa intr-o doaga si de ce nu pot sa fiu mai rabdatoare.pentru ca zilele trec si oamenii mor.oamenii dragi mie mor cand trec zilele..

zici ca imi esti prieten.dar cum esti daca nu auzi strigatul mut al disperarii cu care adorm noaptea si ma trezesc dimineata,cu lacrimile asttea care nu-mi parasesc deloc ochii?nu sunt stelute indragostite,nu sunt pline de dragoste… sunt lacrimi de neputinte.sunt disperata si tu nici macar nu simti.ce prieten imi esti daca nu simti,daca nu-mi intuiesti lacrimile,si nevoia de apropiere,de brate,de umeri puternici,de vorbe de imbarbatare?

si daca totusi ma auzi,daca intr-un final imi auzi suspinul spune-mi doar atat,spune-mi ca totul va fi bine.nu ma intreba nimic,doar spune-mi ca totul va fi bine,spune-mi neincetat pana cand o sa te si cred,si pana cand soarta intreaga te va crede si ea si intr-adevar totul va fi bine. spune-mi asta in soapta pana cand cuvintele clare vor deveni cuvinte fara sir,rugaciuni tacute…ecou in mintea mea,ecou in univers….pana cand imi vor deveni ticuri verbale…

doamne…mai da-ne timp…..

Un gând despre „mai am nevoie de timp

Lasă un răspuns

