de ziua ta,exule

o sa merg in club.
pentru prima data in atatia ani o sa dansez in loc sa plang.
sper sa uit si sa-ti mai zic la multi ani
ca sa nu mai apuci sa te lauzi prietenilor tai
misogini
ca fosta nu te-a uitat.
ca fostele nu te-au uitat.ce urat suna… disgratios.

– da ,da stiu, ca nu meriti sa te urasc chiar aucm.dar m-a luuuuat asa un val de dracii.as vrea sa-ti arunc in cap toate borfele pe care ar fi trebuit sa le lasi la mine odata si nu le-ai lasat pentru ca nu ai avut curaj.nici cuvinte nu mai pot sa-ti arunc,nici lacrimi,nici nimic.imi lipseste obiectul.imi lipseste motivul…exule..nu mi-ai mai lasat nici macar motivuL pentru care sa merite sa-ti arunc trecutul,durerile,noptile inlacrimate la picioare. nici macar picioarele tale nu mai au ce calca.pentru ca au calcat tot.m-au calcat de tot.

ooooh.ti-ai dat intr-un final seama ca sunt nervoasa?> da.sunt nervoasa.uite am spus-o.
si nu vreau sa ma calmez.
fir-ar sa fii.te-am iubit.si tu prostule,idiotule,cretinule,nesimtitule,porcule,lasule nu ai vazut.orbule.

si nici anul asta nu-ti spun la multi ani,pentru ca o sa fiu in club,idiotule!

2 gânduri despre „de ziua ta,exule

Lasă un răspuns

