celelalte cuvinte – fara cuvinte

poezia asta e scrisa in iunie 2004.mai exact pe 12 iunie. nu mai stiu daca energiile zilei de atunci au fost calde,sau triste..furioase sau inocente.nu mai stiu daca vremea a fost imbatrabita sau daca soarele a luminat-o vesel….

asadar as spune : cuvintele s-au scris singure.
chiar?! 🙂

** ^ **

Sa scriu despre mine.
Eu.
De ce e atat de greu?
Si cuvintele frumoase sunt in total dezacord! .
Ca sa vezi ce face independenta
Creaza discutii intre subiect si predicat.
*
Cuvintele lipsesc de pe hartie
Au plecat undeva,fara invoirea mea .
Poate la o mica cafea
Sau poate la un pahar de vin
imitandu-ma cu succes:
Mi-au sterpelit pana si pixul norocos!
*
Au plecat odata cu timpul
Ca sa ma oblige sa numar secundele
Sa devin constienta de ploaie si de frig.
Sa imi aminteasca sa imi doresc,
Sa cer,Sa vreau,Sa cunosc,Sa sper
MAI MULT!
*
Cred ca afurisitele astea
Se asteapta sa plec dupa ele,
Ca o iubita geloasa.
Ce s-ar mai amuza lumea pe seama mea! .
Sa faci atata caz ca ti-au plecat cuvintele
Intr-o pauza de cafea!
*
Dar daca sunt ascunse-n umbra?
Urmarindu-ma tacute,
Analizandu-mi pasii nehotarati,
Gesturile inconsecvente..
Si … cuvintele sufera?
Nu au ochii,maini,urechi…
*
Dar atunci de unde oceanul acesta de lacrimi?
Din melancolia mea!
Acum e clar!
Ce sumbra e viata cuvintelor mele!
*
Cuvintele nu mai vorbesc.
Sunt undeva in tacere
Nehotarate,Incerte,Vagi,
Spalate de lacrimi,uscate de furie.
*
SI TOTUSI:
Cuvintele nu si-au pierdut simtul dreptatii
NU mai vor sa minta,sa insele,sa fure:
SPERANTE DESARTE

asculta : celelalte cuvinte / fara cuvinte

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

more about "celelalte cuvinte – fara cuvinte", posted with vodpod

Lasă un răspuns

