ochii caprui

s-a molesit toamna in ochii mei.
sunt mai pufoasa,acum ca imi penetreaza tot suflul,mai pretentioasa.mai apriga.
nu-mi strig drepturile.imi strig obligatiile.
ma prabusesc pe alei,pe asflat;pe capul oamenilor care nu zambesc.pe surasul celor care se pierd in minute contemplandu-ma.
sunt toamna.
si ochii mei nu mai plang.

2 gânduri despre „ochii caprui

  1. ..te reduce parca la tacere si te lasa inecat in zeci de ganduri….

    am citit in combinatie cu melodia asta: Frank Sinatra & Kenny G – One for my baby (Saxophon). 😀 uhhh.. 🙂

Lasă un răspuns

