disperare

iubito,atatea cantece se imbraca in haina de ploaie si atatea poezii se scutura de roua! iubito,atata lume se inchina diminetii si atatea brate cad inrobite!iubito! atata somn ma cuprinde si atata moarte ma inconjoara,incat picioarele mele cad pe muteste.iubito… e atata ploaie in mine ! si inund stazile si inund dimineata si seara ma inec in vodka si dimineata e mahmura…si degeaba traiesc cand stiu ca atatea cantece de dulceata amara asculti,cand stiu ca atatea poezii despre mine imi scrii,cand albastru e cerul fara noima si cand imi dau drumul in neant cu ochii deschisi … acolo esti doar tu,iubito,recitandu-mi poezii…. iubito ..imi mor zilele.imi dispar orele pur si simplu,ca si cum nici nu ar fi existat.si se topeste viitorul ca si cum nu s-ar fi naste din prezent.iubito,pasii mei se duc inapoi…. si nimeni nu-mi mai scrie poezii…

asculta : Nicu Alifantis – Romanţă mică


^
versurile sunt scrise de regretatul george pruteanu :

Ţi-s ochii ca o seară cu ploaie şi cu lună.
O veştedă lumină răzbate de sub pleoape.
Ţi-s umezi ochii, doamnă, de plîns atît de-aproape:
Ci bună dimineaţa să-ţi spun? sau noapte bună?

Căci nu e dimineaţă, precum nici noapte nu e…
Tristeţea-n trup se zbate. Surîsul dispărut
Ne-a-întunecat sărutul. E aerul mai mut
Şi între noi tăcerea ca şarpele se suie.

Ţi-s ochii ca o seară cu ploaie şi cu lună.
O veştedă lumină răzbate de sub pleoape.
Ţi-s umezi ochii, doamnă, de plîns atît de-aproape:
Ci bună dimineaţa să-ţi spun? sau noapte bună?

Căci nu e dimineaţă, precum nici noapte nu e…

5 gânduri despre „disperare

  1. „…si degeaba traiesc cand stiu ca atatea cantece de dulceata amara asculti,cand stiu ca atatea poezii despre mine imi scrii…”

    ah Ioana… nu stii cat ma regasesc aici… 😐
    felicitari. continua. dezvolta ceea ce este deja in tine…

Lasă un răspuns

