Un tribunal pentru nelinisti

Te cunosc de aproape o mie de ani
Ai crescut impreuna cu mine
Ca mama si confidenta.
*
In ultima farama a ceasului batran
Te conjur liniste pentru nelinistea mea!
*
Am fost chemata din clar-obscurul timpului
Pasind printre linii frante cu pasi ametiti
Am recunoscut FIINTA straveche
Scriind fara teama destine si sorti.
*
Am cerut sa vorbesc cand nu se aratase cuvantul
Dar a trebuit sa tac dincolo de tacere-
La inceputul inventiei.
*
Un colt de cer a cazut pe pamant
Cu puterea-I divina s-a inaltat la loc,
Pierzand o parte din siesi pentru om.
*
Chemate de ganduri negandite vreodata
Privirile mele ating cerul.Inauntrul lui.
Uneori ele vad raspunsurile prinse de gleznele norilor,
Nazdravane,ele le cheama aproape de inima,le saruta…
Si apoi se indragostesc….si le elibereaza…
Ceea ce este gasit este uitat.Pierdut:
Cautarea o ia de la inceput.
*
Liniste,tu esti tacerea si tot ceea ce este dincolo de mine
Doar nelinistea mea nu vrea sa auda de tine
Te cunosc de o mie de ani
Dar nu imi amintesc nimic
Esti aproape si totusi mai departe decat zilele ce vor urma*

Te doresc si nu te pot avea niciodata
Caci viata mi-e zbucium si zbuciumul mi-e viata.
*****

e tot o poezie scrisa prin liceu …..
sper sa va placa:)

3 gânduri despre „Un tribunal pentru nelinisti

  1. merci 🙂
    pe asta am scris-o intr-o noapte,dupa ce venisem de la discoteca 🙂
    nu stiu de ce nu mai scriu acum…am senzatia ca nu le scriu bine… asa ca nu le mai scriu 😦

Lasă un răspuns

