nu am chef azi

brusc s-a facut noapte.
luna a bruscat incheieturile si lacatele : a inceput sa ma doara trupul.
ma dor oasele.aud cum clantane in mine frigul.aud cum se miscoreaza ziua.
scartaie toamna pe langa mine ca si cum si-ar purta cea mai buna rochie de tafta verde cand s-ar duce la piata.e prafuit totul. cotidianul paseste languros pe corso.gablonturile nu-mi mai rad vesele,perlele nu-mi mai chicotesc,iar auriturile nu-si mai flutura genele. praful, aglomeratia, orasul a ieftinit toata extravaganta lor.

si eu nu am chef azi.

Lasă un răspuns

