tatuaj

pentru michael care m-a inspirat cu ideea ingerilor cu tatuaje 🙂

ingerii au tatuaje cu fluturi
pe buze
aripile sunt rupte
pacatele arse
iubirea-i necoapta
iar cerul nu mai acopera pamantul
si nu-mi mai mangaie fata
dimineata

mi-am tatuat pe brate
cuvinte
sa nu fie nevoie
sa le rostesc dupa-amiaza
sau seara
ci doar sa le gandesc
de cate ori ne certam
punand tacere intre noi

am tatuat tacerea
si aerul distant
dintre mainile noastre ce se feresc sa se atinga
cu te iubesc si mi-e dor
cu n-am sa te mai ranesc niciodata.
l-am tatuat cu promisiuni si cu minciuni.

ingerii isi bat aripile cu fluturii:
se ingana aerul dintre noi
ce copila esti! eu mi-am tatuat chipul tau
pe suflet.si n-am sa te parasesc niciodata
fluture mic ce-mi esti.

4 gânduri despre „tatuaj

Lasă un răspuns

