pa,pa mare!

nu stiu daca stii dar sunt rupta.m-a feliat marea in mii de pastai alfabetice si m-a insurubat catre centrul pamantului sapand in mine carari cu nisip.m-a improscat cu mizeriile ei in fata,mi-a urlat valuri si spuma in plamani,in auz,si m-a insiruit intre glezne scoici si trandafiri. m-au chinuit dimineata : mergeam ca si pe carbuni incinsi,mi se intersectau paralele nervoase in talpi si cucereau simplu everestul meu… creierul meu imi ramanea paralizat : privea ilinistit frunzele copacilor si acestea ii pareau ca aplauda si chicotesc asemeni unor fete in compania unor baieti.

marea m-a zbuciumat si m-a ranit dubios cu coctailuri de alege,scoici si nisip,iar soarele m-a ars cu masura barmanului care toarna fix trei picaturi de sampanie intre grenaldine si buze.

m-a ajuns marea,mi-a ajuns plaja.plec afumata spre munte.

5 gânduri despre „pa,pa mare!

  1. ai facut edem pulmonar ? 😀 ( mi-a urlat valuri si spuma in plamani)
    foare frumoasa reactia marii asupra ta
    genial
    😛

  2. 🙂 n-am facut,slava domnului 🙂 doar ca dupa trei sapatamani la mare … plec mult mai obosita fizic decat ma asteptam 🙂

  3. Ce frumos ai descris 🙂
    Adevarul e ca litoralul nu prea mai e ce a fost..schimbarile sunt evidente parca de la an la an.
    Mie insa, imi place sa o privesc primavara, si chiar si toamna…e atat de diferita!! Tind sa cred ca vara e o alta fata a ei 🙂

  4. La mare

    Tresaltă
    sărutând dureros
    ţărmul uscat de dorinţă
    şi vibrează
    în umbre orizontul
    la atingerea ei
    tremurândă.

    O gâdilă scoici
    O joacă copiii…

    Dar revărsată confesiune
    rostită
    în sunet de val,
    de pescăruşi,
    în adiere de vânt
    şi fir de nisip
    e preschimbată în vis
    de sacrificiu.

    Şi-ar vrea să se dezbine….

    Bună Ioana!
    Am început cu o replică la postarea ta. Ca de obicei, ai articole foarte frumoase. Îmi place blogul tău şi găsesc multe metafore incitante în el.
    Din 17 august 2009, „Lumea mea” s-a extins cu încă un blog. „Remember pentru un artist” vrea să fie ceea ce exprimă însuşi titlul său. Un demers prin care nici un artist să nu fie condamnat la moarte prin uitare! Uneori poate fi un simplu pretext de „La mulţi ani!” adresat unui artist care s-a născut în ziua postării. Alteori, este un hotărât act de amintire a artiştilor consacraţi ai lumii. Şi, nu în ultimul rând, „Remember pentru un artist”, va prezenta în multe cazuri, artiştii tineri;aceia pe care, probabil, unii critici îi renegă sau, mai rău, îi ignoră, condamnându-i la „întuneric”!
    Vă invit, aşadar, la o plimbare prin lumea picturii, a muzicii, a teatrului, a cinematografiei şi mai ales, prin lumea sufletului artiştilor!

    Adresa este:

    http://rememberpentruunartist.blogspot.com/

    Îţi doresc o zi minunată!

Lasă un răspuns

