daca bei sampanie,ai vise ….

sampania incepe sa-si faca de cap cu ochii mei
te vad pe tine.doar pe tine,aproape gol inaintea mea.
mintea incepe sa-mi joace feste.eram si eu goala..?goala de haine,goala de inhibitii.. nu reusesc sa-mi amintesc.
doar visele ce au urmat noptii acelea nu-mi izbavesc mintea. visele cresc tot mai mult,si imi incidendiaza maruntaiele pana la nesomn.insomnia mea esti tu.gandurilor mele nu le e somn.ele patineaza in nestire pe oceanul de lust.orgasmul se sparge in mii de figurine.fiecare sfert de tremur
poarta o amprenta de-a ta.senzatii pe care le-a receptat trupul meu cand m-ai atins,senzatii stranse tare intre pulpe si ploape.
sampania ssssiaie fals acum.daca ai fii aici,ai stii mai bine ca mine,cum ar trebui sa cante o primadona cand spectacolul a luat sfarsit.

Lasă un răspuns

