aluviuni abandonate, pierdute instrainate

mi-au crescut noi radacini in suflet,le-au napadit pe celelalte deja mature si le-au inundat in lacrimi mari si anevoioase de crocodil.au devenit repede verzi si coapte ca si cum ar fi existat acolo inauntrul constiintei mele dintotdeauna. pana acum m-am mintit ca stiam.pana acum m-am mintit ca intelegeam. oameni mai tristi ca la chisinau nu am vazut nicaieri.si mi-au intrat adanc in suflet cu genunchii lor parjoliti de rugaciuni,cu ura lor.

11 gânduri despre „aluviuni abandonate, pierdute instrainate

      1. l-am de-parolat pentru tine 🙂

        chiar ti-au parut atit de tristi oamenii de la Chisinau?

        am fost toamna trecuta la Chisinau, si mie nu mi se paru la fel ca tie….
        de fapt gasisem ca multe se schimbasera spre mai bine in ultimii ani.

    1. nu stiu cum era inainte acolo.dar personal am simtit multa ura acum.ura rusilor impotriva romanilor: ura amestecata cu dispret. ura moldovenilor impotriva rusilor.mi s-a parut trista aparenta lucrurilor,transparenta lor : sa te plimbi pe bulevardul lui stefan cel mare,sa vorbesti romaneste,si unii sa te imbratiseze din priviri si altii sa te omoare. mi s-a parut trist chisinaul la nivel conceptual.asa l-am perceput eu,,din sensibilitatile mele. in ceea ce priveste nivelul de trai ,de dezvoltare materiala,sociala sau ideatica nu pot sa ma exprim pentru ca nu cunosc ce a fost .ce a crescut in timp.dar moldovencele sunt ca romancele : frumoase foc si elegante pe masura.

      1. probabil ai dreptate Ioana.

        mie mi s-au atrofiat sensibilitatile, deoarece am crescut cu toate ce ai descris tu mai sus.

        fiind din fire o pacifista, am hotarit sa nu fac diferente si sa simt ura pentru oameni, indiferent de ce limba ar vorbi, sau ce nationalitate sint.

Lasă un răspuns

