caldura mare,monser

astazi orasul a muscat fierbinte din mine. isi ascutea dintii frecand asfaltul de tocurile mele,isi umezea buzele lingandu-mi talpile inrosite , aproape tumefiate. ma asfixiam sub mainile lui grele de ciment si sticla.nici soarrele nu mi-a aratat mai multa indurare.se uita oarecum nostalgic la pantalonii mei rosii si la bluza marinareasca. rontaia putin isteric norii de pe cer,imprastiindu-si alert razele peste pamant,peste oras, peste oameni,in mine. voia sa ma incinga,sa ma provoace sa-ma dezbrac de haine,chiar acolo sub privirea lui,si el sa muste lacom din mine.aproape ca ii citeam foamea gandurilor in timp ce stateam ascunsa sub umbrela mea alba,de dantela,cusuta parca in alte timpuri,putin mai blande.caldura era complesitoare.orasul era nechibzuit.oamenii erau arsi.arsi la trup,arsi la fata,arsi la suflet.eu eram pline de umbre.de umbre vesele daca iti vine sa crezi.umbre care se balansau de pe un unghi pe altul dupa cum adia un vant nepacatos.visam apa rece. visam la mare.visam la ploi de vara pe care cu numai cateva zile in urma le blestemasem adanc. mi-am luat cuvintele de ocara in spinare si m-am luat la tranta,din nou,cu orasul.

Lasă un răspuns

