e vara si cant

sufletul-mi sta intins la soare,cere un strop de licoare cereasca sa-l racoreasca pe spate.
gleznele s-au separat de frunte si s-au dezgolit de ganduri ca sa se lege de mare.
promisiuni de arsita s-au suit la mansarda si la ora 7 dimineata imi roaga soarele:vrem ostasi soare,soare!
si soarele rade!

2 gânduri despre „e vara si cant

  1. Mi-am simtit degetele incarcate de roade
    atarnand grele,
    lipite
    de mainile mele
    printr-un suflet salbatic…

    Sub unghiile de la picioare
    imi cresteau flori
    iar din talpi pana-n crestet,
    ma cutreierau fiori
    si raze de soare…

    Vara facuse din mine un taram roditor
    si-am promis roade bogate
    si mie…si verii… si-am promis tuturor!

    Aveam campul sub unghii,
    si livezi in palmele mele…
    si pe tine iubito
    plimbandu-te-n ele…
    iar gura imi era plina de vii!
    Cand priveam in oglinda
    imi vedeam ochii
    asaltati de sageti purpurii….

    Dar promisiunile-mi erau peste puteri…
    Oricat priveam,
    soarele nu-l vedeam nicaieri!

Lasă un răspuns

