of

ma gandesc la tine.
e ceva ce nu-mi da pace:o senzatie de fierbinteala acolo unde m-ai atins somnoros. e ca o mancarime care se agita dimineata si seara,cand ajung in pat.gandurile s eintorc la dimineata in care te-ai intors d epe partea dreapta pe care erai obisnuit sa dormi si m-ai gasit in pat si m-ai luat in brate.nu mi-ai mai dt drumul.senzatia a fost incredibil de delicioasa.
nu-mi da deloc pace gandul,sau tristetea ca nu erai constient,ca dormeai. ca ar fi putut fi orice alta femeie in pat si ai fi reactionat la fel.
nu-mi da pace gandul ca as vrea sa dorm tot timpul asa.

4 gânduri despre „of

  1. e crunt !
    adevarat senzatie delicioasa ar fi fost sa fi fost constient acest individ
    „oricare femeie” suna deasemenea delasator…

  2. da.arr fi fost pe deplina delicioasa.dar totodata el nu doarme cu oricine,iar de ar fi dormit cu oricine si cu oricare nu as fi dormit eu cu el 🙂

    ideea era de ce am simtit eu.se vedea ca era obisnuit sa doarma cu o femeie in pat. toate gesturile lui – chiar inconstiente in somn erau posesive. mi-a placut asta… gesturi sexuale cu continut naiv ,daca mi-e permis sa spun asa. inocent chiar,fara implicatii serioase..

    mi s-au nascut multe intrebari in dimineata aceea : ca de pilda toti barbatii cand dorm cu o femeie pentru prima data o iau in brate inconstient?

Lasă un răspuns

