[dez]abilitati senzoriale

sunnt multe lucruri pe care le stiu . sunt unele pe care le-am invatat de la bunicii mei si de la parinti,altele din scolile pe care le-am absolvit,si altele pe care mi le-ai povestit tu.sunt unele lucruri pentru care am sentimentul ca le stiu dintotdeauna,ca s-au nascut odata cu mine,si ca au asteptat sa cresc sa fiu constienta de ele.

unul din lucrurile acelea pe care mi-l simt a fi foarte apropiat,este stiinta de a simti.de a simti cu sufletul,de a fi foarte instinctuala,de a simti ce se urmeaza a se intampla.pe langa acesta mi-a crescut,destul de recent,un simt mai caraghios,invizibil si inodor.foarte,foarte personalizat.ca sa intelegi mai bine despre ce e vorba trebuie sa-ti imaginezi niste circuite invizibile in acest univers care leaga oamenii unii de altii.cand doi oameni se indragostesc,se coloreaza circuitul direct dintre ei.pe acel circuit,pe care necunoscatorii l-au numit telepatie,se transfera impulsuri senzoriale,asa numitele feelinguri.nu e o stiinta grea,e interesant sa simti ce se va intampla,sa ai o vaga banuiala,dar as vrea..m-ar ajuta enorm sa inteleg la ce anume ajuta toate acestea? chiar daca stii nu poti schimba nimic.?

Lasă un răspuns

