atatia ploi,atatia sori,atatia eu

cad ploile in fantani de teama sa nu sece lenea pe acoperisuri.
aluneca tristetile una cate una si se ineaca in raurile crescute peste noapte pe ulite.
as vrea sa ma ploi si pe mine ploaie.as vrea sa ma ploi cu toata ploaia ta,pana o sa se imbulzeasca stropii tai pe narile mele cautand insule de soare si uscat.
si chiar de-as pleca cu soarele de mana prin ploaie stiu ca vara s-ar da de-a berbeleacu numai ca graul si macul dintr-insul sa nu se taie absurd si absent fara pudoare,fara arsita.

mai ploua-ma ploaie cu mainile tale. sadeste-mi gradina cu talpile tale ,dar lasa-mi poteci neudate,ca el sa-mi vada urmele ude ce duc catre soare.

atatia ploi m-au cautat,atatia sori s-au rascultat,atatia eu am ingropat. vino iar ploaie si mai naste-ma odata.

2 gânduri despre „atatia ploi,atatia sori,atatia eu

Lasă un răspuns

