ma doare capul

pamantul rage a sete ca un magar in calduri. te trezesti dimineata heterosexual ,iti bei fresh-ul de portocale pe stomacul gol si te admiri in oglinda jumatate de ora minunandu-te cat de frumos esti.

intotdeauna ma mir cat de mari iti sunt palmile.incap in ele pachete de tigari,brichete,telefoane mobile si chei.ma intreb uneori daca te straduiesti mult sa apari tot timpul ca scos din cutie si nonsalant sau iti iese din prima.
dupa-masa te decizi ca ai putea fi si gay numai ca sa turezi un ferrari rosu ca macul parcat la cateva sute de m de noi,si peste 10 minute mi te plangi sec ca iar esti burlac. incerc sa nu zic cu voce tare : dar cand ai fost cuplat,dar reusesc doar sa ma stramb. te strambi caraghios si iti cauti tigarile in buzunarul de la piept. nu le gasesti si apoi te ridici agil palpandu-ti buzunarele in jeansii incredibili de stramti ce pleznesc a nerusinare pe tine; ma certi ca rad nevinovat si fara griji si apoi te asezi inapoi pe taburet uitand ce cautai.

esti incredebill de enervant si de zapacit.nici nu am realizat cat de dor mi-a fost de tine pana nu te-am vazut. senzatiile astea se repeta constant. nu e deranjat,imi spun.imi repet ca e stimulant.

incepe sa ploua.tare si aspru. fulgerele ard cerul.tunetele par sa ma injumatateasca pe dinauntru.mi-e frica,si tie ti-e foame.

fiecare cu ce-l doare.

Lasă un răspuns

