semne de buna purtare : vanatai

m-am imprastiat  astazi pe bulevard. mi-am scos la vanzare viata. oamenii se uitau ca la muzeu la rujurile mele expuse in ordinea inaltimii lot : barbatii se uitau ciudat la cele cu 2 capete. pe mine ma priveau ca si cum m-as fi aflat in spatele unor vitrine imposibil de groase,puse unele peste altele astfel incat imaginea mea stanjenita  se balansa diforma de pe un picior pe altul. pantofii si sandalele mele ranjeau la soare. oglinzile mele se incruntau unele la altele impiedicandu-mi vizitatorii sa -si arunce vreun ochi in dansele. de inelele mele nu era curios nimeni. daca ar fi fost de la tine cred ca ar fi fost  nebunie pe ele.

m-am ridicat greoi de pe jos. pantalonii albi erau maro,piciorul stang ma durea ca naiba.imi venea sa injur,dar am uitat totul cand mi-am redresat ochelarii de soare pe cap. soarele era aspru,oamenii din jur si mai asprii. poate ca radeau,probabil si eu as fi ras. ce as fi putut cumpara eu vreodata de la o vanzatoare ambulanta in afara de vise expirate?

Lasă un răspuns

