otrava si cafea

numara-mi cuvintele in cesti de cafea. spune-mi cat de viciata sunt si spune-mi cat mai am de trait.spune-mi daca am sa mor zambind sau daca am sa mor izbita de tavanul camerei tale cazand din transa cuvantului lui “zbor” si al lui ” aripa”. si tu taci. te uiti prin mine,si taci. cred ca astepti sa-mi treaca nebunia si apoi sa ne prefacem ca nu s-a intamplat nimic.dar tu nu stii ca cu cat taci mai mult cu atat ceasca mea de cafea devine tot mai amara,si ca dragostease scurge miseleste printre degeteke mele arzandu-ma .

mi-e cald. mi-e atat de cald incat mi s-au intarit sfarcurile. ochii au ramas nemiscati.nu mijeau nici nori,nici furtuni,nici pamant.nimic.erau pironiti pe un orizont fals pe care il promitea un carton colorat atarnat pe perete. minutele treceau de-a valma.uneori in graba,alteori pe nesimtite.

nu am mai zis nimic.am reusit sa nu cedez imboldului de a sparge ceasca de cafea si lasat-o pe masa. am incercat sa nu oftez. nu-mi mai amintesc daca am reusit. am bajbait obosita dupa umbrela primita cadou de la caffe cabinet de ziua mea si am facut 3 pasi spre usa. ma intrebam daca sa -ti spun ca ies putin in timp ce mangaiam cu gesturi agile corzile umbrelei.

si atunci ai vorbit. ai folosit un glas greu pe care nu-l mai auzisem niciodata,ca parea ca vine de la altcineva,de la un strain care ar fi locuit in trupul tau si care nu ar mai fi vorbit de mii de ani.

inaintea ta o sa mor eu… o sa mor in fiecare duminica stiind ca tu pleci lunea.sa nu mai bei cafea. ma otravesc eu destul pentru amandoi.

3 gânduri despre „otrava si cafea

  1. cum sa nu mai bei cafea… ohhhhh… nu este timp din zi care sa nu fie perfecta pentru o savoare fina, puternica, plina de viata si de antioxidanti….

Lasă un răspuns

