se mai intampla si minuni.

mi s-a furat un sarut azi.
unul hotarat,chiar.

sa-mi fie invatatura de minte.sa nu ma mai plang ca barbatii nu au intitiativa.

dar vorba ceea : minunile tin doar 3 zile[ ? faaaaaals!] 3 SECUNDE!!!

5 gânduri despre „se mai intampla si minuni.

  1. hahahah foarte tare… eu am ganduri uneori mai solide sa le iau de fata cu prietenii lor… sa primesc un pumn.. si de jos de pe spate sa ii mai trag inca cu ochiu :))))

    ultima si-a tras politist.. si de cand i-am zis visele mele… nu mai iesim cu dansul 🙂

Lasă un răspuns

