road trip

n weekendula cesta am fost in maramures. a fost o experienta extraordinara.cred cu tarie ca in maramures sunt ultimii romani care efectiv lucreaza pamantul.toate campurile sunt pline de viata.pe buna dreptate s-a creat cantecul ” maramures,plai cu flori mandru esti de sarbatori” pentru ca maramuresul rade cu gura pana la urechi.rade cu campurile sale tricotate de mana omului,cu campiile lui verzi implinite si cu linia muntilor blanda.

ne-am cazat la cabana mogosa situata in magnifica apropiere a lacului Bodi [http://www.hoinari.ro/index.php?cu=9004720050630 ] si de aici am plecat sa dam mana cu maramuresul istoric. am fost la o pastravarie foarte frumos gandita [http://www.complexlostrita.ro/index.php?p=pastravarie], apoi am vizitat sighetul marmatiei – si implicit memorialul durerii.aici m-am oprit mai mult in celula lui iuliu maniu. m-am uitat minute in sir la fotografiile celor inchisi acolo,si mai apoi la zidurile pe care erau inscriptionate numele lor. atatia barbati,atatea femei si copii. teroarea nu a tinut cont de sex si nici de varsta.am trecut pe la cimititrul vesel. contrar numelui cimitirul vesel nu e vesel deloc.culoarea albastra a crucilor si versurile usor satirice inscriptionate pe unele cruci nu m-au deteterminat sa zambesc.parca m-am intristat si mai mult.atat ramane din viata unui om.memoria faptelor sale.

intr-un final am ajuns la manastirea barsana. un loc de o rara frumusete si liniste. se simte ca toata munca e facuta cu dragoste si rugaciune.pana si aerul e mai mandru. [http://www.manastireabarsana.ro/01prezentare-manastiri.html]

Un gând despre „road trip

Lasă un răspuns

