vise cu magnolii

ia-ma de mana mi-ai spus aproape tacut.mi-e frica am zis.mi-e frica ca ai sa-mi dai drumul.mi-e frica ca am sa ma pierd de tot.mi-e frica ca am sa-ti pied gustul,obisnuinta lui.mi-e frica ca am sa-ti pierd mirosul.cotidianul lui.

ia-ma de mana ,ai insistat. si ce daca ma pierzi?macar vei ramane ca ceea ce iti voi arata,ai zis privindu-ma mieros.ca atunci..intaia oara…

poarta primavarerii s-a deschis si ea tacuta.nici un scartait de vreme rea nu a muscat vazduhul. e loc sa trecem amandoi. vezi? primavara stie ca nu ne vom pierde unul de altul.

am mers cu pasii mei mici ,de domnisoara.usor pe varfuri ca si cum as fi calcat pe sticla prospat pisata si nu pe iarba proaspat rasarita. tu mergeai alert,hotarat,miscat de nerabdare si patos. ma rodea curiozitatea si teama.ce e dincolo de primavara?

ei bine,dincolo de verde si de albastrul cerului,dincolo de soare si de promisiunea fada a unei ploi mi-ai daruit flori. cele mai frumoase si mandre flori. ca tine mi-ai zis.ca mine.independente si convingatoare,intelepte si incapatanate,diplomate si dulci . ma priveai direct in ochii dar involburai verdele raului repede de munte. verde.ma priveai verde si nu mai spuneai nimic. nici nu ma mai tineai de mana. nu mai aveai vlaga.sau poate nu mai aveam eu. intre noi crescuse chiar atunci pe neasteptate un copac magnolie. isi facea loc cu greu intre noi,se fataia de pe o ramura pe alta ca sa-si creasca mai usor si mai ispititor florile.ia una. parca radea.ia una.

stiai ca ai sa ma pierzi,aici? nu? am strigat suparata.
da,ai ras. sincer,am avut de ales unde sa pierd. aici sau la raionul de jucarii. dar ca sa te aduc aici puteam sa te mai tin de mana. si oricum stiam cat de mult adori magnoliile.
chiar stiai? am ras.

da.ai spus serios.si am hotarat sa te pierd in locul in care am sa te regasesc mereu. ne facem casa aici.din lemn de magnolie,cu ferestre impodobite in magnolii ….

Lasă un răspuns

