au inflorit magnoliile.am inflorit si eu.a mia oara.


ma dor vartejurile si halucinatiile mintii.ma dor gandurile care se cuibaresc intre sanii,si ma dor talpile de alergat orbesc pe sub balcoane imbujorate de muscate. ma dor palmele de cat am batut bucatica mea de pamant de 3/4. ma dor degetele de cat am probat inele. inele cu fluturi,inele de aur,inele cu stele,inele cu chipul tau pe ele.

maine imi scot atele din suflet. maine imi tai parul.maine am sa-mi aduc de la curatat toate rochiile de lungime medie.maine o sa fiu fata mediocra ce iti culegea pe vremuri cirese si iti recita din folosofii greci,si cea care niciodata nu excela in expresii,in nuantari., cea care niciodata nu atingea pragul superior al inteligentei pe care il doreai la o femeie. pe care il simteai ca il poate avea o femeie.orice femeie.

cu intristare mi-am dat seama ca nu puteam fi orice femeie. pentru ca nu orice femeie ar fi putut sa-ti culeaga cirese,din ciresul tau,si sa te urmeasca atent cum le iei lacom din sanii ei si cum le mesteci scurt si le inghiti cu sambure cu tot. nu orice femeie ar fi putut sa-ti recite concomitent din kant,si sa-ti spuna ca il adora pe verdi.

nu eram medicora.
si nu eram orice femeie.

au inflorit magnoliile. am inflorit si eu pentru a mia oara. ma simt innobilata de sarbatoarea fiintarii nobletei lor.
parca florile de cires ce vor urma sa se insinueze in randul florilor deja mature de primavara mi se par acum sterse,fade in simfonia lor coloristica. sunt doar flori de primavara .ele canta..si canta.. in nebunia nenumaratelor lor surori.

ma dor plamanii de atata zumzet;ma dor plamanii de nonsalanta florii de cires.

nu orice femeie iapreciaza magnoliile.
si nu orice femeie te-a iubit.

Eu te-am iubit.

Lasă un răspuns

