ma sperie

ma sperie creaturile pamamtului.cele care se tarasc si cele care scormonesc pamantul,cele caare hoinaresc prin intuneric si care sunt incomodate de soare.ma ingrozesc toate insectele care ajung printr-omodalitate mistica in casa mea si care pasesc insolente pe covorul meu. immi ascund picioarele sub mine si inchid ochii strans in speranta ca o sa se evapore in acel moment.ma rog sa ma simta,sa simta elementul uman si sa furiseze intr-o crapatura obsura de care eu sa nu am habar si sa stea acolo pana dimineata cand o sa ma plang cuiva de creatura oribila care mi-a invadat siguranta caminului

ma felicit oricum ca n-am tipat.imi injur obiceiul si moftul de a umbla desculta.acum o sa-mi fac curaj sa cobor din fotoliu si sa pasesc pe podeaua spurcata…

Lasă un răspuns

